Sunday, August 9, 2009

PROGRAM PENGUCAPAN AWAM 2009

Program Pengucapan Awam 2009 telah diadakan di Dewan MBPJ Jalan Medan 12, Taman Medan Baru dengan penyertaan 68 orang peserta. Program bermula dengan hujan di pagi Ahad 26 Julai 2009, walaupun demikian peserta tidak berganjak untuk menuntut ilmu yang dibekalkan oleh fasilitator undangan. Program ini telah dikendalikan sepenuhnya oleh Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) diketuai oleh YBhg En. Taharudin bin Yaakub, Pengarah Pembangunan Insan JASA.

Upacara Perasmian program oleh YBhg Dato' Donald Lim Siang Chai, Pengerusi BN Parlimen Petaling Jaya Selatan. Terima kasih diucapkan kepada beliau kerana telah meredah hujan pagi Ahad untuk bersama dalam program tersebut.


Wanita UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan juga turut menghantar peserta ke program tersebut. Para peserta sedang mendengar amanat daripada tetamu kehormat.


Penyerahan cenderahati kepada YBhg Dato' Donald Lim Siang Chai, Pengerusi BN Parlimen Petaling Jaya Selatan oleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan sambil diperhatikan oleh def-def kehormat. Tuan Haji Aris bin Ripen, Bendahari UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan berseorangan menaruh minat mengikuti program ini sehingga selesai.


Ketua Pemuda & Naib Ketua Pemuda meluangkan masa bersama untuk mengikuti program hingga akhir.


Encik Taharuddin bin Yaakub, Pengarah Pembangunan Insan Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) yang menjadi fasilitator program sedang memberikan tips yang berguna kepada para peserta.


Daripada 68 orang peserta yang mendaftar awal pagi, kebanyakannya 'syahid' dalam perjuangan untuk menamatkan kursus tersebut. Tinggal ini sahaja yang berani berjuang hingga keakhir. Syabas diucapkan !!!

No comments:

Post a Comment