Sunday, August 16, 2009

SEKITAR MESYUARAT PERWAKILAN PERGERAKAN PEMUDA UMNO BAHAGIAN PETALING JAYA SELATAN 2009

Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan telah mengadakan Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan 2009 pada 15 Ogos 2009 jam 3 petang di Crystal Ballroom, Hotel Crystal Crown, Petaling Jaya. Majlis Perasmian secara bersama dengan WANITA UMNO Bahagian telah disempurnakan oleh YM Raja Dato' Hanipuddin bin Dato' Raja Nong Chik selaku Pemangku Ketua UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan. Walaupun hujan lebat diluar bangunan tetapi para perwakilan tidak tergugat semangat mereka untuk meneruskan acara.

Haa..aa. baru tau, siapa bilang ahli UMNO Petaling Jaya Selatan dah 'kureng' semangatnya (seeing is believing). Nampak wajah-wajah yang bakal membawa perubahan kepada UMNO Bahagian PJ Selatan di masa akan datang.


Seperti biasa, orang berbudi kita berbahasa. Selepas acara perasmian adalah sikit buah tangan untuk YM Raja Dato' Hanipuddin bin Dato' Raja Nong Chik.

Di penjuru kanan itu adalah merupakan pasangan yang mengendalikan Majlis Perasmian Bersama Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan. Sdr Hashim bin Ghazali, Pengerusi Tetap Pemuda pun hadir tetapi duduk kat bawah aje la.......ye!!! jangan marah...bang, nanti bersidang... belasah diorang pulak.

Dato' Moehamad Ezat Emir, Setiausaha UMNO Bahagian mengambil peluang untuk berbicara dengan calon yang bertanding sebagai wakil Pemuda ke Perhimpunan Agung Pemuda UMNO Malaysia semasa majlis berhenti rehat. Sdr Harison, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Subang turut kelihatan di Majlis Perasmian Mesyuarat Perwakilan sebagai Wakil Perhubungan Pemuda UMNO Negeri Selangor.

Sdr Ridzuan bin Mahidin, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan dan beberapa perwakilan sedang berucap untuk memeperkatakan apa yang tersirat.

Gambaran penuh Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan. Turut kelihatan Wakil UMNO Bahagian & sebahagian para perwakilan.

Proses pembuangan undi untuk memilih 2 orang calon sebagai Wakil Pemuda UMNO Bahagian ke Perhimpunan Agung Pemuda UMNO Malaysia pada bulan Oktober nanti.

Sebahagian EXCO UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan yang menghadiri Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan. Kelihatan Sdr Ungku Salleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Serdang turut hadir memberikan sokongan moral.

Untuk pengetahuan semua yang melayari blog ini ; foto yang kelihatan diambil daripada Facebook Sdr Feruddin Emir, Ahli Jawatankuasa Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian PJ Selatan.

No comments:

Post a Comment