Sunday, March 14, 2010

TAQARUB SANTAI bersama...

Program TAQARUB SANTAI bersama YBhg Dato' Fuad Hasan, Ketua Pengarah Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) telah diadakan pada 12 March 2010. Ketibaan YBhg Dato' Fuad Hasan pada jam 9.30 malam diwaktu hujan turun gerimis telah menyebabkan beberapa pindaan kepada jadual aturcara telah disambut oleh Ketua Pemuda, Ketua Puteri , Naib Ketua Pemuda serta hadirin sekelian.Sebelum berbincang lebih lanjut lagi, kesemua yang hadir telah menikmati makan malam di SG Curry House, Medan Maju Jaya.







Sesi perbincangan & bertukar maklumat diadakan di Pejabat Pergerakan Pemuda UMNO PJ Selatan diketuai oleh Sdr Ketua Pemuda UMNO Bahagian PJ Selatan. Turut serta Ketua Puteri UMNO Bahagian, Setiausaha UMNO Bahagian dan lebih kurang 35 orang telah mengambil bahagian dalam sesi soal jawab tersebut. En Taharuddin, Pengarah Pembangunan Insan JASA turut hadir mendengar keluhan peserta-peserta.




Para peserta telah meluahkan segala apa yang terbuku dihati dari sekecil-kecil isu (tempatan)hingga ke isu yang besar (melibatkan dasar kerajaan). Ramai telah berpuashati dengan penjelasan yang diberikan oleh YBhg Dato' Fuad Hasan.



Sebelum majlis berakhir jam 11.45 malam, YBhg Dato' Fuad Hasan telah menyeru serta menyarankan kepada barisan saf kepimpinan sayap Pemuda dan Puteri agar lebih serius berbincang mengenai hal-hal yang berkait dengan agama, bangsa dan negara. Jangan hanya bercakap mengenai "projek" sahaja. Fikirkan masaalah rakyat serta masyarakat setempat.

No comments:

Post a Comment