Sunday, July 19, 2009

Ceramah Penerangan "MEMPERKASA PERPADUAN MELALUI PENERANGAN"

Biro Penerangan & Latihan, UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan telah mengorak langkah setapak kehadapan dengan mengadakan siri ceramah penerangan kepada ahli-ahli UMNO pada 19hb. Julai 2009 bertempat di Dewan MBPJ Jalan PJS 2C/6 Taman Dato' Harun. Ceramah bermula jam 8.30 pagi dan berakhir jam 1.00 tengahari. Penceramah pertama YB Ahmad Maslan, Ketua Penerangan UMNO Malaysia telah memulakan sesi dengan memberi info serta tip bagaimana untuk menawan kembali DUN Taman Medan dan berkongsi pengalaman beliau semasa Pilihanraya kecil Manek Urai tempohari.







Sidang akhbar YB Ahmad Maslan


Kelihatan pimpinan UMNO Bahagian PJ Selatan yang diketuai oleh YBhg Dato' Raja Hanipuddin serta EXCO beliau bergambar bersama YB Ahmad Maslan.
Sambutan yang memberangsangkan daripada ahli UMNO







Penceramah kedua YB Abdul Shukor bin Idrus sedang menyampaikan ceramahnya melalui pengalaman beliau selaku ADUN Kuang dan sebagai Ketua Penerangan UMNO Negeri Selangor.

Otai-otai UMNO pun hadir untuk memberikan sokongan kepada pemimpin parti keramat ini.



Wakil-wakil daripada Pemuda Bahagian pun hadir sama menyokong perkara yang baik.



Walaupun keseorangan masih setia

Seramai lebih 300 wakil-wakil UMNO Cwangan-cawangan dalam UMNO Bahagian PJ Selatan telah menghadirkan diri untuk mendengar penjelasan daripada para penceramah jemputan.Kelihatan ahli UMNO sedang khusyuk mendengar ceramah yang disampaikan.





Orang berbudi kita berbahasa la pulak...

Petugas yang terlibat tentu berpuashati... Syabas diucapkan semoga jangan berhenti di situ saja nanti dikatakan kita ni macam siput babi la.. pulak.


No comments:

Post a Comment